Amazon намери нов начин да вземе парче от пазара на дигиталната реклама за 129 милиарда долара, доминиран от Google и Facebook, продавайки видеоклипове в приложението за пазаруване за смартфони на гиганта в електронната търговия, предава Bloomberg.
Amazon провежда бета тестове на рекламите в приложението си за iOS от няколко месеца, твърдят хора, запознати с плана. Подобен продукт за Android на Google е планиран за по-късно тази година, поясняват източниците.
Кратките видеоклипове се появяват в отговор на резултатите от търсенето в приложението за пазаруване, ценно място за рекламодателите, тъй като хората, които търсят продукти в приложението, имат по-голяма склонност да купуват, отколкото тези, които прелистват през Facebook или гледат видеоклипове в YouTube.
Amazon се очертава като бързо растящ претендент на пазара за цифрови реклами, тъй като генерира 50% от всички онлайн продажби в САЩ. Пазарният дял на Amazon в областта на цифровите реклами ще нарасне до 8,8% през тази година спрямо 6,8% през 2018 г., става ясно от доклад на EMarketer Inc.
Лидерът Google ще отчете спад на дела си до 37,2% от 38,2%.
Четете още по темата в Investor.bg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК