Медиите ON AIR за децата без семейство, медиите, бизнеса и НПО-тата

В края на предаването - интервю с Грант Кардон за силата на социалните мрежи използвани като медии

20.07.2015 | 13:38 Редактор: Доника Ризова
Медиите ON AIR за децата без семейство, медиите, бизнеса и НПО-тата

Много често децата попадат в новините само,ако са били жертва на насилие,ако са в риск или ако спечелят олимпиада по информатика,математика или нещо друго,в което другите нации не хвърлят усилия . Разбира се, чуваме за децата всеки ден – в статистиката по наболели теми или с имената им, без оглед на права и норми. Често освен децата, след такива новинарски емисии нужда от психолочгическа помощ имат и самите зрители.

Стаистиката която сочи,че над 2 хил. деца живеят в социални домове в България. Всяка година се изоставят 2 хил. бебета, хиляда от тях се изоставят още в родилния дом. България е на първо място в Европа по брой изоставени бебета. Детската бедност в България е с най-високите нива на континента. Как можем да помогнем ние,  като общество за излизането от тази тревожна статистика?

Как бизнесът и медиите могат да си подадат ръка в помощ на децата и да инициират широка обществена ангажираност към спазването на правата на децата? Трябва ли да свършат доброволно работата на държавните институции?

В студиото на предаването са Борис Колев изпълнителен директор на CSR Bulgaria - Българската мрежа за корпоративна социална отговорност, Елиза Михайлова- мениджър Комуникации и социална отговорност във Фондация "За Нашите Деца", Соня Главова-експерт „Комуникации и социална отговорност“ във Фондацията и Деница Сачева- PR експерт, човек заставящ зад хуманни каузи и остсояващ непопулярни и непопулистки тези.

[video]

Медийните регулации. Кой пречи на журналистите да съобщават имената на компаниите, които даряват или извършват полезна за обществото дейност?

В края на предаването ще видите и интервю на Мартин Илиев със световноизвестният лектор Грант Кардон, който ще каже повече за потенциала на социалните мрежи в изкуството да бъдем успешни.