Поглед към телевизионната продукция

Коментар в Медиите ON AIR на доц. Орлин Спасов

22.06.2015 | 13:12 Редактор: Доника Ризова
Поглед към телевизионната продукция
Поглед към телевизионната продукция

Национално представително проучване на агенция Маркет Линкс за 2014 г. показва,че в България телевизията се възприема като най-обективната медия. Тя е доста напред (67%)  в сравнение с онлайн медиите (23%).Същото изследване твърди,че телевизията е основен източник за информация за политическите събития в страната. Вижте коментарите за телевизионната действителност на доц. Орлин Спасов, изп.директор на Фондация Медийна демокрация.

Българите гледат най-много спорт. Най-гледаното спортно събитие е била срещата Кличко-Пулев. Най-гледан филм е "Титаник", а най-популярен сред сериалите е "Милост".

Къде отиде добрата новина в емисиите и как добре познатите телевизионни лица от миналото отново вдигат рейтингите? Какво е общото между  "Ку-Ку" и "Господари на ефира"? Вижте последната трета част от разговора в студиото на предаването с доц. Орлин Спасов.