Шофьорите бяха изненадани от поредното поскъпване на "Гражданската отговорност".
Според председателя на Асоциацията на пострадалите при катастрофи Владимир Тодоров, ако искаме да имаме плащане, което да покрива медицински разноски, и то да бъде справедливо, то трябва да приемем, че ще плащаме повече.
"Застраховката е един от елементите по един автомобил. Цената беше умишлено задържана около 3-4 години. Вина имат самите застрахователи. В желанието си да правят повече застраховки, започнаха да правят дъмпинг помежду си. Една част от превозните средства в България се шофират в Западна Европа. Там катастрофират и се налагат глоби", отбеляза още той в "Денят ON AIR".
На този фон: Предлага се GPS система да определя маршрута по време на шофьорски изпити.
"Има 2 етапа на обучение. Първият е теорията. Този етап е непробиваем. Проблемът е с обучението по кормуване. Тези 31 часа трябва да бъдат следени с GPS устройства. Така всичко ще се записва и няма да се манипулира. По време на практическия изпит също няма изпитващият да дава по-лесни или по-трудни маршрути", поясни Тодоров пред Bulgaria ON AIR.