Българският телекомуникационен пазар е обект на проучвания през последните три-четири години от страна на Digiturk и сега назря моментът да навлезе на него. Това коментира изпълнителният директор на Digimedia Алън Тюфекчи в предаването Денят Он Ер. Според него никой няма да загуби пазарен дял от навлизането на Digiturk в България, защото пазарната им ниша е по-различна - те предлагат специфичен пакет от програми, чуждоезични, без български канал и за това не се смятат за конкурент на големите оператори. Напротив - от Digiturk се виждат като една допълнителна услуга, допълни Тюфекчи.
"В България услугите на Digiturk ще се предлагат чрез дистрибуторска мрежа, която в момента се развива в страната. Няма да бъде наша, а с офиси-партньори и фирми, които вече се намират на пазара и се занимават основно с продажба на сателитни системи за свободните канали. Предпочитаме с такива фирми да работим. Няма да работим с национални вериги, а с малки." - обясни Тюфекчи.
Оптимистичната цел на Digiturk за първата една година е да набере поне 3000 абоната, отбеляза Тюфекчи. Според него това е постижима цел, защото услугата се предлага по нов начин - до сега подобна услуга се е предлагала от Digiturk Euro, но на базата на годишни плащания. Сега това ще бъде променено и плащанията ще бъдат месечни, коментира Тюфекчи.
Чуйте пълния коментар на Алън Тюфекчи за влизането на българския телекомуникационен пазар на Digiturk в следващия видео материал: