Как изкуственият интелект (AI) променя дигиталния маркетинг и какви са предизвикателствата при внедряването на изкуствен интелект в маркетинга?
"Има огромно развитие в тази сфера и това може само да ме радва. Много млади специалисти се насочват в индустрията. Много бързо навлизат в темпото. Това е много добра тенденция", коментира експертът по AI Мариета Милошева в съботното издание на "България сутрин".
Самата тя започва да чете статии за изкуствен интелект преди две години. Запознава се с една от платформите за генериране на изображения и това поражда голям интерес в нея.
Негативната страна на AI
"Може да имаме доста неточна генерирана информация. Специалистите се насочваме как добре да отсяваме грешната от правилната информация. Това идва с опита в областта. Това са дълги часове на експерименти. Една такава неточност може да бъде от чисто незнание", посочи Милошева за Bulgaria ON AIR.
Според нея е много важно младите в областта да гледат обучителни видеа в YouTube и да следят създатели на цифрово съдържание. Важно е да се насочим към специалист, който наистина разбира от това съдържание, отбеляза Милошева.
Бъдещето на изкуствения интелект
"Много хора се притесниха, че всеки специалист ще бъде заменен. Това няма да се случи. Специалистът ще командва тези приложения и ще казва кое е по-добре да се направи. Нека да го разглеждаме като технология, която улеснява всички нас", каза още гостът.
Гледайте целия разговор във видеото.