Социалните мрежи са мощно оръжие за влияние. С тях се достига бързо и лесно не само до младите, но и до по-зрелите и мобилни хора, които следят мрежите.
"При мен няма такава лавина от последователи, които да биват припознати. 40 000 последователи имам в едната социална мрежа. Това са хора, отдадени на съдържанието, което правя, верни са към мен", сподели инфлуенсърът Александър Николов - Aleksander Vlog в специалното изборно студио на Bulgaria ONA AIR "Денят на избирателя".
"Политически проекти умело, и извън България, използват силата на социалните мрежи. Като кажем социални мрежи, голяма част от българите си представят Facebook. Младите хора не са в точно тази социална мрежа. Българските политици все още не са се научили да използват останалите", коментира експертът по онлайн медии Жюстин Томс.
Да бъдеш запомнен е бавен и труден процес, смята инфлуенсърът Борислав Вълов - EI BO.
"Вярвам, че така създаваш вярна аудитория. Когато се занимаваш със съдържание, имаш отговорност към него. Заставаш с името си", обясни EI BO пред Bulgaria ON AIR.
Според Николов посланията на политиците са едни и същи, повърхностни: "Хората искат да ги видят по-отблизо".
По думите на Томс, социалните мрежи дават огромна възможност на политиците да достигнат до аудиторията, както и да покажат повече от истинския си живот.
"Българският политик предпочита да е в безопасната зона и да остави пиарите си да вършат това", допълни експертът.
Гледайте целия разговор във видеото.