От скучни хартиени флайери, политическата кампания показа, че вече почти всичко е в телефона ни. Не само във Facebook и Instagram, а и в Tiktok. Идва ли краят на конвенционалната политическа реклама?
"Наблюдаваме това от появата на първите социални мрежи, но сега с все по-честото използване на платформи като TikTok, които изцяло са базирани на кратко съдържание, кампаниите се променят доста по-рязко. Става въпрос за една доста по-бърза политика, TikTok политика, кратко съдържание, кратки послания, директни послания, генериране на съдържание, което може веднага да привлече потребителя", коментира политологът Ивайло Динев в ефира на предаването "Директно".
Той отбеляза, че вече имаме немалко случаи на политици, които са станали такива именно чрез социалните мрежи.
"Различен канален микс е най-добре, защото както имаме младите, така имаме и една друга потребителска група, която също трябва да бъде облъчена, но тя не присъства в TikTok. TikTok е по-скоро социална мрежа, която се консумира като телевизия. Вие може да имате профил и в крайна сметка да не създавате никакво съдържание. Което правят част и от големите хора. Те не качват съдържание, защото то е строго ориентирано към младите, защото те са по-дигитално грамотни, а по-възрастните наблюдават и консумират това съдържание", каза експертът по дигитален маркетинг Ален Попович за Bulgaria ON AIR.
Гледайте целия разговор във видеото.