"Медийните кампании преди изборите имат две части - предизборна битка и ревю. От този парад политиците с реални шансове за влизане в парламента не са недоволни. На фона на гастрольорите те стоят по-органично. Няма добър начин това да бъде премахнато. А за гастрольорите - колкото по-често има избори, толкова по-добре", каза пред БНР медийният експерт Георги Лозанов.
Според него днес няма много възможности за диалог, "защото обикновено той се случва на базата на ценностна близост":
"В политическата ни ситуация ценностите на партиите ставата неразпознаваеми. В дебатите върви антиговорене, което обаче руши политическата система и доверието на хората... Колкото по-скарани са българските политици, толкова по-трудно е да си представяме трайни и валидни конструкции, върху които да стъпи управлението на страната".
И припомни своя теза отпреди две години, че в България е настъпил краят на лидерската политика.
Медийният експерт посочи основната разделителна линия между партиите - дали си "за", или си "против" Владимир Путин.
"След изборите ще се разкрият по-ясно реалните позиции по тази основна тема. Говоренето за газа е редовно в кампанията. Газът в момента е оръжие и да се правим, че това е стока за бита, това е заставане на страната на Путин. В агресивната си политика Путин докара нещата до там, че не може да има неутралитет", посочи той.
Снимка: БГНЕС
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК