Десет дни след старта на кампания подписаните договори между политическите формации и медиите възлизат на обща стойност от малко над 1, 2 млн. лв. За сравнение, два дни преди края на кампанията през ноември 2021 г., партиите са заделили за медии малко над 1,7 млн. лв.
Най-голяма сума за медии са отредили ГЕРБ/СДС - 255 хил. лв. Следват ги "БСП за България" с 242 хил. лв. и "Продължаваме Промяната" със 147 хил. лв.
свързани
Това означава, че трите коалиции формират около 50% от всички средства, вложени до момента за медийна реклама.
"Възраждане" са отделили малко над 118 хил. лв., а ДПС - 86 хиляди лв.. Значително по-малко средства дават от "Има такъв народ" и партията на Стефан Янев - "Български възход".
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК