Ресторанти в САЩ измислиха иновативни начини как да преформатират бизнеса си. Няколко от тях превърнаха паркингите си в автокина, познати ни от миналите десетилетия на 20-ти век. По този начин те предлагат на клиентите си опцията: вечеря и прожекция, като същевременно спазват всички мерки за социална дистанция.
Ресторантите от известна американска верига в Тексас обявиха още на 18 април, че започват прожекции на филма "Историята на играчките 4" ,а до момента успехът им е смайващ. Билетите са изкупени за дни напред, а от веригата казват, че по този начин подпомагат и киноиндустрията, която също в момента е стопирала всички свои дейности, а след затваряне на киносалоните премиерите на много нови заглавия не се излъчиха заради извънредното положение по света.
В момента изцяло нови автокина има в щатите Оклахома, Аризона, Омаха, Небраска и Северна Каролина. Следващата идея на собствениците на ресторанти е да прожектират и онлайн театрални представления.
У нас преди няколко години подобно автокино имаше в гр. Банкя. Дали някои от родните ресторантьори ще последват примера на американските си колеги, предстои да разберем.
Автор: Божила Симова
Снимка: Instagram
В момент като този социалната изолация се явява изключително важен фактор, който е ключов за превенцията на обществото. Bulgaria ON AIR апелира всички, които имат възможност - бъдете #ОтговорниВкъщи.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК