fallback

Екшънът "Черен петък": Зад кулисите на куриерските фирми 

Изпълнителният директор на Sameday България Радослав Крумов разказа за предизвикателствата и развитието на бранша 

23.11.2024 | 20:24 Автор: Надя Хамдан

Най-голям е скокът при т.нар. oversize (големи пратки над 31,5 кг) поръчки при "Черния петък" в България. Това отчете изпълнителният директор на Sameday България Радослав Крумов в предаването Money.bg. 

"През "Черния петък" явно хората виждат добри възможности да обновят техниката у дома - хладилници, печки, климатици", посочи той и разкри, че периодът на завишено пазаруване започва от "Черния петък" и приключва с коледните и новогодишните празници.

"Правилният начин е куриерската фирма да започне да се подготвя от лятото за празниците", уточни още Крумов. 

Той коментира и все по-голямата популярност, която придобиват доставките до точки извън дома.

"Ефективността е много по-голяма от една страна. Стигаме и до удобството за клиента. Когато вие трябва да получите нещо, не е много удобно да седите и да чакате някой да дойде. Той понякога не идва или идва точно, когато сте зает. Освен това трябва да фиксираме едно работно време", посочи специалистът и подчерта, че така се печели много време. 

Гледайте целия разговор във видеото.

fallback
Още от Money.bg
fallback