Нов браншови съвет ще избира рекламата в туризма

Експерти ще подбират материалите за международните изложения.

08.06.2012 | 13:06
Нов браншови съвет ще избира рекламата в туризма

Нов браншови съвет по туризъм ще подбира рекламните материали, с които държавата се представя на международните изложения. Решението за създаването е в резултат на непрестанните критики вече няколко години от страна на бранша, че клиповете и материалите не изпълняват основната си функция – да правят туризма ни разпознаваем за чужденците. Такъв е случаят с логото – оранжевата роза.

Клипът, който се върти по чуждите телевизии не показва нищо от българската природа. Няма го "Перперикон", няма ги и плажовете, коментира днес от парламентарната трибуна Деница Гаджева. Според депутатът, остава усещането, че се дават много пари за външна реклама, без да има видим резултат.

Една от инициативите на министерството на икономиката е на информационните центрове, разположени на двата терминала на Летище София, да се поставят повече снимки и брошури от всички региони на страната, съобщи ресорният министър Делян Добрев. Съветът ще има задачата да отсее и да предложи онези материали, които най-добре биха показали красотата на страната, поясни министърът.