От 1 ноември "ЧЕЗ Електро България" АД, притежател на лицензи за доставчик на регулирания и свободния пазар, променя напълно структурата си с цел осигуряване на оптимални условия за клиентите си при либерализиран пазар на електроенергия, съобщиха от компанията.
Предприетите структурни промени идват след обстоен анализ и в пълно съответствие с изискванията на българското законодателство и ЕС, формулираща правилата, свързани с организацията и функционирането на електроенергийния сектор. Компанията ще остане част от Групата ЧЕЗ в България, се посочва в съобщението.
За клиентите от 1 ноември промените включват обособяване на отделни гишета във всеки център за обслужване на клиенти, активиране на специална линия на номер 070010010 само за въпроси, свързани с доставката на електроенергия и нов имейл адрес за комуникация с компанията: info@cezelectro.bg.
В процес на изграждане е новият сайт на дружеството, чиито дизайн ще осигурява бърза и лесна навигация, ясна визия и достъпност на информацията за клиентите. Сайтът ще е изцяло ориентиран към клиентите на дружеството, за които общуването онлайн е всекидневие, предаде Dnes.bg.
Освен обществено снабдяване с електроенергия "ЧЕЗ Електро България" АД притежава и лицензия за "Доставка на електрическа енергия от доставчик от последна инстанция" с правата и задълженията на координатор на специална балансираща група.
От създаването си през 2006 г. "ЧЕЗ Електро България" АД винаги поставя във фокуса на дейността си качественото обслужване на клиентите, се отбелязва в съобщението. Дружеството е разработило и предлага на клиентите си значителен брой модерни услуги, сред които електронна фактура, sms проверка на сметка, sms известяване при неплатено задължение, дистанционно обслужване, безкасово заплащане на сметки.