fallback

Цената вече не е определяща за избора на българския турист

Само 34% смятат, че това е най-важният фактор

26.08.2017 | 09:04 Автор: Мария Аладжова

Цената вече не е определяща при избора на място за почивка. Това показва проучване на BgVakancia.com. 

Пример за това са Милен и Лиляна, които са заедно от 9 години. За едноседмична ваканция семейството отделя около 2000 лева. За тях обаче не цената е определящ фактор, а удобството и качеството. Това е така най-вече заради двете им деца.

"Първо гледаме условията, гледаме как е вътре в даден хотел, дали предлага закуска или обяд, за да е удобно за децата да имат, не да ходим някъде и да търсим. Това са основните неща - условието на спането и храната", споделя Милен.

И наистина - проучването сочи, че едва 34% смятат изгодната цена за определяща. 68% от анкетираните са посочили друго, най-важно условие, а именно - чистотата. 

Ако изхождаме единствено от цената, рискуваме да попаднем на място, неудобно за обитаване, предупреждава Велизар Гоцев. Той и екипът му са автори на анкетата за предпочитанията на клиентите. 

"Чистотата на едно определено място говори, че цялостно това място е поддържано, защото то се започва от едно, но при положение, че някой обръща внимание на чистотата, това означава, че той обръща внимание на всички останали детайли", категоричен е той.

През зимата цените на офертите скачат трикратно, особено при резервации за новогодишната нощ. Въпреки това интересът към тях не спада.

Повечето хубави места за Нова година са заети още по време на летните месеци. Към момента, по наблюденията на Велизар, около 30% от обектите вече са ангажирани.

Анкетата за нагласите на туристите е показала и нещо друго - 79% от попълнилите я са жени. А това означава, че именно дамите са активната страна при планирането на семейната почивка.

fallback
Още от България
fallback