Само дни след като изпълнителният директор на Yahoo Карол Бартц беше освободена от поста си, вече се подновиха дискусиите за това дали компанията трябва да бъде продадена. След като през 2008 г. Yahoo отказа предложението за покупка от страна на Microsoft на стойност почти 48 млрд.долара, днес интернет-компанията се оценява на не повече от 16 млрд. Като най-вероятни купувачи на Yahoo се спрягат Alibaba Group, Microsoft и AOL. Самата Yahoo притежава дялове в Alibaba Group и Yahoo Japan, които се равняват на повече от 80% от пазарната й капитализация. Именно затова анализатори коментират, че придобиването от страна на китайската Alibaba Group ще бъде най-лесно постижимо. Други, запознати с делата на интернет-компанията, твърдят, че вместо да търси купувач Yahoo може да продаде дяловете си в двете азиатски дружества и по този начин да стъпи отново на крака. Уволнената Карол Бартц нееднократно е отхвърляла предложенията на Alibaba Group да изкупи дяловете си обратно с оправданието, че чака най-подходящата цена за сделката. Анализатори коментират, че Yahoo вече няма право на претенции и може да се наложи да се продаде на много по-ниска цена от предлаганата преди години. Инвеститорите обаче сякаш не са толкова притеснени за бъдещето на компанията. Акциите на Yahoo завършиха търговията с ръст от над 6%. Някои пазарни участници обаче се опасяват, че дори и да бъде продадена, интернет-компанията няма да успее да възвърне някогашната си слава, още повече при наличието на конкуренти като Google и Facebook.