Нов модел за реализация на родното производство е все по-често срещан при големите търговски вериги. Повече български плодове, зеленчуци и месо - вече и в хипермаркетите у нас.
Евдокия Найденова предпочита сезонните зеленчуци, но не вярва на всеки етикет.
"Дори да пише, че е България, нещо не вярвам, на пазара да не говорим. Най-вече искам да има риба от Черноморието", сподели жената за Bulgaria ON AIR.
В този хипермаркет срещаме и Антоанета, която днес пазарува български зеленчуци.
"Има много хубави зеленчуци в България, други взимам от чужди страни. Българските домати са добри, но предпочитам и италианските, защото съм италианка", обясни тя.
Според производителите на зеленчуци и плодове у нас новият бизнес модел ще стимулира земеделците. Защото се прескачат прекупвачите, а стоката от полето се доставя директно на хипермаркета.
Репортаж на Виктор Борисов.