fallback

От липса на доставки се оплаква малкият и среден бизнес (видео)

Затова Изпълнителната агенцията за насърчаване на малките и средни предприятия организира срещи в чужбина, за да може родните фирми да създават подходящи контакти.

09.08.2011 | 15:25

Един от основните проблеми на малките и средни предприятия по време на криза е липсата на доставки. Затова Изпълнителната агенцията за насърчаване на малките и средни предприятия организира срещи в чужбина, за да може родните фирми да създават подходящи контакти. Агенцията в същото време се стреми да  разшири присъствието на пазара на родните фирми. „Целим освен разширяването на присъствието на фирмите и увеличаване на дяла на тези предприятия, които развиват високотехнологично производство,“ отбеляза Веселин Горнишки, директор на Дирекция „Развитие и интернационализация на малките и средни предприятия“.Изпълнителният директор на Агенцията Марияна Велкова обясни, че е важно българският бизнес да бъде добре информиран за това, с какво  институцията може да подпомогне дейността му. Един от методите, с които специалистите помагат на родните фирми е организирането на бизнес мисии в различни страни. Така нашите предприемачи установява значителни контакти зад граница.

Марияна Велкова съобщи още, че по Оперативна програма "Конкурентоспособност на българската икономика" се разкриват 21 обществени поръчки. Общият размер на субсидията надхвърля 9, 3 млн. лв. и ще бъде използвана  за реализацията на проектите за "Насърчаване на интернационализацията на българските предприятия" и за "Развитие капацитета на ИАНМСП".Над 483 хил. лв. са предвидени за доставка на техника и софтуер за агенцията, офис обзавеждане и оборудване, консумативи за копирна техника и канцеларски материали за нуждите на изпълнителната агенция. Агенцията ще организира и 125 обучения за бизнеса, като стойността на обществената поръчка надхвърля 446 хил. лв.Над 3 млн. лв. без ДДС е стойността на обществена поръчка за осигуряване на самолетни билети, хотелски резервации, транспорт и вътрешни трансфери за организиране и провеждане на промоционални прояви за бизнеса в и извън страната.

fallback
Още от България
fallback