fallback

Какви са жалбите на потребителите?

Десетки сигнали за нарушения са получени на горещия телефон за защита на потребителите около Коледа

29.12.2015 | 19:49 Автор: Борислав Петров

Дрехи, козметика и техника, купени онлайн, държат първенството сред потребителски оплаквания тази Коледа. Една от причините – продуктите не отговарят на очакванията на клиентите.

Рекламации има и за некоректни туристически услуги в някои от зимните ни курорти. Потребителите алармират, че информацията и снимките на хотелите се разминават с реалните условия. Други оплаквания са срещу неизгодните условия и високите вноски по изплащането на бързите кредити.

От Асоциация „Активни потребители“ твърдят, че с всяка изминала година знаем все по-добре как да отстояваме правата си. Сигналите за нередности през 2015-та са с цели 20 на 100 повече от миналата година.

За какво да внимаваме по време на новогодишните празници - вижте в репортажа на Борислав Петров:

 

fallback
Още от България
fallback