fallback

Блумбърг и Ройтерс: Информацията е скъпа

Международна конференция по връзките с инвеститорите се провежда в София. България он ер е медиен партньор на събитието

25.09.2015 | 17:06

Повече от 150 делегати от България, САЩ, Русия, Германия, Англия, Франция и други европейски страни се включиха във форума. Един от лекторите бе Ралф Хазлбек от Блумбърг, който е специалист по приложенията на компанията за ценни книжа, деривати, портфолио, фондове и технически анализи.

„Ние създадохме една интегрирана платформа. В нея се виждат всички инструменти – оценки, препоръки, предстоящи събития. Тук може да се види кой купува и кой продава. Блумбърг е скъп продукт, но излиза по-изгодно да купите тази платформа, отколкото да наемете хора, които да следят пазарите и тенденциите свързани с него", казва Ралф Хазлбек от Блумбърг.

Главният кореспондент на Ройтерс за Румъния и България Матиас Уилямс обърна внимание на значението на социалните мрежи като нова медиа, с която традиционните се съобразяват.

„Вече всеки може да бъде колумнист, да има блог, да информира чрез Фейсбук или Туитър. Но, нефилтрираната информация разпространявана чрез тях, може да дирижира слухове. За нас, историите трябва да се разказват от хора, които в продължение на години са следили определени теми и са създали авторитет на достоверен източник. Тази журналистика е скъпа", заяви Матиас Уилямс от Ройтерс.

Международната конференция по връзки с инвеститорите продължава и утре.

 

fallback
Още от България
fallback