fallback

Гише на пътника разяснява правата ни на летище София

На 6 юли 2015 г. Гише на пътника ще има и на Софийската автогара

03.07.2015 | 13:23 Автор: Борислав Петров

Изгубен багаж, закъснение на самолета или отмяна на полет. Това са най-честите оплаквания на авио пасажерите. Какво да направят хората в подобна ситуация?

20 европейски държави, сред които и България, едновременно се опитват да насочат вниманието на гражданите към това, на което имат право при проблеми с пътуването чрез информационно Гише на пътника.

Проблеми обаче имат не само пътуващите със самолет. Само в първите дни на юли 2015 г. в Комисията за защита на потребителите вече са получени няколко десетки жалби, свързани с дублиране на резервации за почивки и непредоставяне на туристически услуги. Поради тази причина от КЗП откриват безплатни приемни за гражданите в повечето ни летни курорти.

Вижте подробностите в репортажа на Борислав Петров:

 

fallback
Още от България
fallback