Редовно получаваме сигнали в платформата на Helpbook.info, в които ползватели на градския транспорт в столицата разказват за ужасите, които преживяват всеки Божи ден.
"Да, адекватният градски транспорт наистина е удобство, но извън метрото е трагичен - чакане по изпочупени спирки, без навеси повече от 20 минути, неработещи табла, подвеждаща информация за часа на пристигане на така бленуваното превозно средство, с което, ако намеренията са за придвижване до краен квартал, може да отнеме далеч повече от час". Все пак е нужно да отбележим, че има някакъв напредък - част от колите са подменени с нови, плащането се извършва с телефон или банкова карта, но и по този повод не липсват неприятни случки.
Наш потребител попаднал на нагли и неадекватни контрольори и ни е изпратил снимка в подкрепа на твърденията си: "При закупен билет и платен с виртуална карта, добавена в wallet на телефон, контрольори в трамвай 20 се опитаха да ме глобят днес между 9 и 9.10 ч, слизайки с мен на спирка, тъй като устройството им не отчитало да има закупен билет. Въпреки представено доказателство за закупен преди 8 минути билет от Sofia transit (прикачен), не се отказаха и продължиха със злобните нападки, наричайки ме нередовен пътник. Подобно отношение е недопустимо, особено към хора, които винаги си плащат билета. Неизправността на устройствата на ЦГМ не би трябвало да е основание за налагане на глоби на редовни пътници.“
В платформата на Helpbook.info може да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.
Снимка: Helpbook
преди 1 седмица