В платформата на Helpbook.info получихме сигнал за неправилно таксуване от системата на "Метрополитен" на пътник, който опитал да си купи билет от автомат.
"Днес при опит да вляза в метростанция "Красно село" и плащане с дебитна карта на два пъти устройството за таксуване изписа съобщение, че картата е блокирана. Съответно не бях допуснат да вляза. Обаче от картата ми, с която исках да платя за вход в метростанцията, от City Gate Sofia Transit са ми изтеглени 4 лв. Прилагам снимки.
Все пак, за да ползвам метрото си закупих дневна карта, с която успях да вляза и която също прилагам като снимка. Моля за проверка и за възстановяване на неправомерно взетата ми сума!"
С останалите сигнали можете да се запознаете в платформата на Helpbook.info, където можете да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.
Снимка: Helpbook