Закъснения, липсващ автобус в обещания час, шофьори, решили, че превозното средство им е лична собственост, жега през лятото, студ през зимата, съмнителна чистота - това е положението с градския транспорт в София.
В платформата на Helpbook.info все по-често получаваме сигнали от недоволни софиянци по повод градския транспорт.
"Пътувам с автобус 69 към Бистрица от спирка Дървеница-1012 между 7:39-8:00 ч. и шофьорът, когато има хора за слизане и натиснат бутон стоп, отваря само вратата, която е до него, и всички отзад трябва да ходят на първата врата, останалите ги държи затворени. На въпрос защо не отваря вратите казва, че трябвало да се натисне определения бутон. Обясних, че съм го натиснал, както винаги правя, за да сляза на конкретната спирка и че други негови колеги такова нещо като него не са правили и получих даже обида, че съм тъпак. Моля, кажете кое е лицето, шофирало тогава, и го отстранете от заеманата длъжност незабавно! Имам и друг въпрос и той е - защо повечето от автобусите 69 на спирка ж.к. Дървеница -1012 не идват в 7:39 както пише в сайта на Градска мобилност, ами идват в 7:45? Благодаря за вниманието и моля за отговори и конкретни стъпки!“, се настоява в сигнала.
Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info!
Снимка: БГНЕС