fallback

HelpBook: Поисках да заменя климатика с по-мощен, но ми отказаха

В платформата са ни изпратили и снимки от гаранционната карта

29.11.2024 | 17:28 Автор: Анисия Иванова

Със застудяването на времето започнахме да включваме отоплителните уреди. В платформата на Helpbook.info наш потребител ни изпрати сигнал.

"Закупих климатик и обектът, в който бе монтиран, беше в ремонт, и климатикът не е пускан. След като се нанесохме в апартамента, стартирахме използването на климатика. Оказа се, че недостига нужната температура. Изчетох и проверих цялата информация за марката и се оказа, че това е проблем в самата машина. Обадих се във фирмата, за да дойдат и да замерят, и проверят машината. Когато дойдоха на адреса, започнаха да ми обясняват, че машината работи така и нямало проблем, помолих за вариант да заменим с друг по-добър модел, тъй като в момента навън температурата е около 10 градуса и не топли, а на минус 10 - какво да очаквам? При което получих отговор, че не подлежи на замяна и нямало как да я продадат след това. Съжалявам, но сумата от 1200 лв. не е никак малка и не мога да остана безучастна към казуса", пише в сигнала.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Снимка: Pexels

fallback
Още от България
fallback