Не ти изпълняват поръчката и ти отговарят: Ще имаме предвид Вашето изживяване

Наш потребител, поръчал продукти чрез приложение, писа в Helpbook

29.11.2024 | 20:58 Редактор:
Неприятна изненада при доставката.
Неприятна изненада при доставката.

Наш потребител поръчал продукти чрез приложение, но при доставката бил неприятно изненадан от липсата на доста продукти. Ето какво ни разказа той в платформата Helpbook.info:

"Приблизителната им стойност е около 27 лв., като в торбите, които получих, дори нямаше касова бележка. Предположението ми е, че липсва цяла торба, в която са били липсващите продукти и касовата бележка. Оттогава насам в чат агентите ми отговарят: "Здравейте, благодарим Ви, че се свързахте с нас! Наистина съжаляваме за проблема, който сте имали със скорошната си поръчка. Разбираме колко разочароващо трябва да е било това за Вас. В този момент не можем да предложим компенсация. Искаме да знаете, че Вашата обратна връзка е изключително важна за нас. Със сигурност ще имаме предвид Вашето изживяване, за да направим необходимите подобрения и да осигурим по-добро обслужване в бъдеще".

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.