Обновени бензиностанции ЛУКОЙЛ радват клиентите тази есен

16.11.2024 | 10:00 Редактор: Спонсорирано съдържание
Сърцевината на новия подход е в детайлите.
Сърцевината на новия подход е в детайлите.

"ЛУКОЙЛ-България" представи на клиентите си още шест обновени обекта според новата Food-to-Go концепция на веригата. Това са:

  • Б001 – Аерогара гр. София;
  • B 056 – Горни Богров;
  • B 091 – гр. Пловдив, "Карловско шосе";
  • B 019 – гр. Бургас, кръгово на изхода за Слънчев бряг;
  • B 020 – гр. Бургас, кв. "Меден рудник";
  • A 763 – магистрала "Тракия" километър 36 в посока гр. София.

Бензиностанциите вече са с модернизирани вътрешни пространства тип LukoilCafe и предлагат свежи печива, салати и сандвичи, приготвени на място храни и топли и студени напитки, кафе 100% арабика, много лакомства и полезни стоки за автомобилистите на път в добавка към качествените горива. 

Посетителите вече опитаха и оцениха новите предложения в специалното разширено меню от ястия и десерти, вдъхновено от средиземноморската и европейска кухня и разработено от екипа на популярните ресторанти "Raffy Bar & Gelato". Първите гости завъртяха и "колелото на късмета" и спечелиха вкусни подаръци.

Според новата концепция, бензиностанциите на ЛУКОЙЛ се превръщат в комфортни и уютни комплекси с разнообразно меню и акцент върху качественото кафе и приготвена на място храна. Основните услуги по зареждане с висококачествени горива са интегрирани в общо клиентско преживяване, съчетаващо полезното с приятното, с усещане за топло кафене, в което посетителите почиват пълноценно и се радват на вкусна храна и ароматни кафе-напитки. 

Сърцевината на новия подход е в детайлите: уютно вътрешно пространство; богато меню за всяко време на денонощието, със специално разработен за веригата асортимент; модерно оборудване за приготвяне на вкусно кафе и храна; пряк поглед върху процеса на приготвяне на храната.

Всичко това помага за създаване на уникално клиентско преживяване, подсилено от вкусовете и ароматите, които внасят ключовите партньори на веригата – "Raffy Bar & Gelato" и "Nestlé". 

Компанията работи и върху разширяването на обхвата услуги, които да спестят на клиента време и да го освободят от рутинни ангажименти.  Терминали за заплащане на услуги, постомати и автомивки постепенно заемат мястото си в обновените обекти, които до края на годината ще надхвърлят 20.