Не е тайна, че съществува перманентен недостиг на водачи в градския транспорт поради тежките условия на труд. Работещите в бранша често се оплакват от несъобразителността на другите участници в движението, натоварения трафик и безразборното спиране на леки коли на спирките.
Отделно от това са принудени да работят допълнително, като поемат още смени за сметка на почивните дни. Това се отразява на поведението им и често се стига до абсурдни ситуации.
Ето какво сподели наш потребител в платформата ни Helpbook.info:
"Пиша ви по повод грубото и неадекватно поведение на шофьора на автобус 76, с който се прибирах на 10.10.2024 г. Качих се в автобуса на спирка "Ал. Т. Балан" – изморена, прибирайки се от работа. Седнах на първата седалка, не зад шофьора. Бях с телефон в ръка, чаках важен мейл. Получих каквото чаках и си го четях мирно и кротко.
След 4 спирки при спиране шофьорът стана и дойде при мен и започна да ме гледа, като се хвана за стъклото и седалката, аз се стреснах. Попитах го какво има. Той каза, че ме чакал 10 мин., откакто съм се качила, и не съм спряла да си ровя в телефона. Аз бях леко шокирана и стреснатата, показа ми залепени стикери на стъклото с черта на мобилен телефон. Казах му, че не говоря, а той ми отговори, че това означавало, че въобще не трябва да се ползва телефон! Беше груб.
Аз не го разбирам така - при положение, че в автобуса има места за зареждане на телефон и пише, че има свободeн достъп до Интернет и мисля, че съм права! Живеем в технологично време. Сложили сте и QR кодове, които се сканират за връзка с вас. А този шофьор казва, че от телефона има вредно излъчване и да не го ползвам в автобуса. Слязох в 17.10 на спирка "Блок 465 - Младост4", посока Младост 4.
Това е номерът на автобуса с който се прибрах: СВ 7082 АС. Споделих това, което ми се случи, с близки и колеги и те казаха, че и на тях им се е случвало преди години от същия шофьор на линия 413 и 123. Възмутена съм от поведението на този човек, стряскащо е".
С останалите сигнали можете да се запознаете в платформата на Helpbook.info, където да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема.
Снимка: Helpbook
преди 4 седмици
преди 4 седмици
преди 4 седмици
преди 4 седмици