Част от получените сигнали в платформата на Helpbook.info касаят транспортните неволи, на които са подложени пътниците в столичния градски транспорт. Наш потребител пътувал с тролей, който подминал и не спрял на спирката му заради опасно бърза скорост.
Ето какво последвало: "Като спря на следващата спирка му казах, че е хубаво да спира на всички спирки, но той ми каза - "Ще си карам, както искам, защото нас никой не ни контролира". "Закъснявам с графика". Тогава го попитах дали това иска да го каже и във видео и той най-нагло каза - ДА. След като почнах да го снимам промени версията си, че няма как да кара бързо и че не иска да го снимам. Междувременно натиска газта и спря рязко с цел да падна, като по този начин застраши и здравето на другите пътници в тролея. Това наложи да подам сигнал на телефон 112. След 20.30 часа дойде екип на полицията на обръщалото на автобусите и тролеите срещу магазин "Практикер". Междувременно вашият шофьор се обади на неговите началници и каза, че съм го нападнал. Неговата нагла лъжа, за която ще заведа дело срещу лицето, може да се види при преглед на видеозаписите от вашите камери. Дори не сметна за нужно да се извини, че се държа нагло, кара бързо, пропусна спирката и накрая и излъга! Вас не ви ли е срам от такива служители?".
Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
преди 2 месеца