От Helpbook към БАБХ: Дъх на мърша в месарницата, кашкавалът е като найлон

Получихме десетки сигнали за нарушения в търговски обекти

05.10.2024 | 13:25 Редактор:
Служители си правят оглушки, пише в сигнал.
Служители си правят оглушки, пише в сигнал.

В платформата на Helpbook.info през последните дни получихме десетки сигнали за нарушения в търговски обекти, които предлагат хранителни продукти.

Наш потребител си тръгнал погнусен от месарски магазин, където нямало и намек за хигиена. "Още с влизането лъха на мърша и цигари. Не видях да се работи с ръкавици, нито с работно облекло, което при работа с храна е недопустимо", пише в сигнала.

Друг наш потребител закупил млечен продукт от голяма търговска верига в град Бургас: "Кашкавалът се оказа, че като се разтопи и става почти на найлон, даже се смали. За вкуса да не говоря - няма такъв. Ядох един два пъти от него, защото все пак беше 7,99 лв., но ме заболя корем и направо го хвърлих".

В хранителен магазин в град Самоков редовно се предлагат развалени храни: "Преди около 3 седмици си взех руска салата, която беше развалена и не можеше да се яде. Вчера взех 10 броя яйца. Едното беше пълно с чисто черна течност вътре и миришеше ужасно".

Предлагат се храни до самите каси, които са с отдавна изтекъл срок на годност, а при уведомление на служителите, същите си правят оглушки и не изтеглят негодните продукти, пише в друг сигнал.

С останалите сигнали можете да се запознаете в платформата на Helpbook.info, където да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.

Снимка: Helpbook