Продължава хаосът с годишните технически прегледи. Стигна се до парадокса по-нови бензинови коли да не могат да се сдобият с еко стикер, а за дизеловите да няма проблем. От транспортното министерство обещаха промени. Заради хаоса и проблемите след промяната на системата, вече беше взета оставката на директора на "Автомобилна администрация".
"Проблемите идват от една страна от некачествено гориво, а от друга от лоша поддръжка на автомобила. Съгласен съм, че автомобилният парк в България е доста стар, което не ни ограничава от това да изпълняваме своето задължение да правим добра поддръжка и да подхождаме отговорно към автомобила, който използваме всеки ден", заяви министърът на транспорта Георги Гвоздейков.
"Трябва автомобилите да са изправни и да отговарят на изискванията и нормите, които са заложени не само в България, а в цяла Европа. Тези норми са валидни за България повече от 10 години и се синхронизирани с Европа. Това, което е новото, от 22 юли тази година, е, че уредите се дигитализираха и информацията, която те приемат от измерените резултати на автомобила, автоматично се предават към "Автомобилна администрация", където се получава обратен отговор дали прегледът е преминал или не", обясни експертът Румен Дунев.