Техническа грешка изпразни сметките на клиенти на ДСК

Граждани сигнализират и за други проблеми с банката

16.07.2024 | 14:43 Редактор: Деси Николова
Клиент тегли пари от банкомат.

Клиенти на банка ДСК се събудиха и изненадаха с по-ниски стойности на банковите си сметки, някои от тях дори бяха занулени. Граждани се възмутиха в социалните мрежи, като дори решиха, че някой е хакнал банката и са им източили парите.

От банката увериха, че става въпрос за технически проблем и съвсем скоро ще бъде отстранена грешката.

"Уважаеми клиенти, В случай че забелязвате дублирано отчитане на Ваши операции с карти и вследствие на това грешни салда, моля да ни извините. Екипът ни работи приоритетно за отстраняване на тази неточност. Скоро ще споделим с Вас информация за коригирането на техническата грешка", увериха от ДСК.

Клиенти сигнализират и за други проблеми с ДСК.

Клиентите на банката обаче остават недоволни и сигнализират за проблемите с институцията от дълго време. Някои от тях споделят, че всичките им плащания от 12 юли до днешна дата са удвоени и парите им са взети два пъти за една и съща трансакция.

"Повече от две седмици имат технически проблем. Не техни банкомати се отчитат грешни транзакции и блокират заявените за теглене пари за няколко часа. Както и не си вдигат телефоните, за да дадат допълнителна информация. Ако не го оправят скоро, направо са си за АЗП", коментира гражданин във Facebook.

Снимка: Pixabay


1
2 rate up comment rate down comment 0
^^od@
преди 4 седмици
Добре, че им се обадих рано сутринта да блокират сайта, че иначе щяха да източат всички сметки... Сигнализирай за неуместен коментар