fallback

Българската компания KT Интернешънал (KTI) става ексклузивен производител за Европа на марките на корейския тютюнев гигант KT&G

Лицензът е за производство и дистрибуция на продуктите на фирмата

16.07.2024 | 09:00 Автор: Толя Стоянова

Българската компания за производство на тютюневи изделия КТ Интернешънъл става ексклузивен представител на корейския тютюнев гигант KT&G за Европа. Лицензът е за производство и дистрибуция на продуктите на фирмата. Споразумението между двата тютюневи гиганта предвижда изключителни права за производство и търговия на продуктите на KT&G в ЕС за три години. Двете компании вече са начертали ясен бизнес план за навлизане на европейските пазари, включително и чрез една от най-продаваните марки на KT&G в суперслим сегмента.

KT&G е водещият производител на цигари в Южна Корея и пети в света по обем на продажбите, достигащи 4 млрд. евро.

КТИ е независим европейски производител на тютюневи изделия с централа в гр. Пловдив. Компанията, която оперира съгласно всички стандарти и регулации на Европейския съюз, разполага с първокласни производствени мощности от световна класа. През годините дружеството успя да изгради репутация като един  от най-динамично развиващите се участници на световния тютюнев пазар, а модерната фабрика, построена през 2014 г, гарантира световно качество на продуктите. Дружеството е наследник на 150-годишна традиция и продава в 70 страни на 4 континента.

"За нас споразумението с утвърден международен партньор, като КТИ, е важна стъпка от развитието на компанията. След силното ни пазарно присъствие в Азия, Африка, Близкия изток и Латинска Америка, сега е време да разширим и утвърдим присъствието си в Европа", заяви Чад Сул, генерален мениджър на европейския офис на KT&G.

"Нашата обща стъпка към Европа е началото на една дългосрочна синергия за двете компании. Бизнесмоделът на сътрудничество между два континента гарантира конкурентните ни предимства, а допълващите се портфолиа от марки – забележителен пазарен успех. Гледаме напред към едно дълго и ползотворно партньорство", коментира Стюарт Бюканън, търговски директор на КТИ.

fallback
Още от България
fallback