fallback

Сигнал: Натрових се в ресторант, а персоналът ми пожела скорошно оздравяване

В Helpbook ни сигнализираха за развалена храна в столично заведение

11.07.2024 | 16:25 Автор: Анисия Иванова

През лятото сигналите в платформата на Helpbook.info за некачествена и развалена храна рязко се увеличават. След консумацията от обедното меню на реномиран ресторант в София наш потребител получил спазми и болки.

"Днес по обяд в ресторанта на ул. "Сан Стефано" поръчах тиквички със сирена. Веднага щом изядох ястието, усетих спазми в корема, нямаше как да сигнализирам, тъй като бях на работна среща. Ситуацията ставаше все по-зле с всяка следваща минута до 1 ч. след храненето, в който се прибрах вкъщи и повърнах въпросните тиквички, преди да е станало твърде късно. Оттам се започнаха жестоки болезнени спазми, конвулсии, болки в мускулите и отпадналост на цялото тяло. Консултирах се с инфекционист по телефона какво да направя, тъй като не бях в състояние да отида до болницата. Установи се хранително натравяне. Свързах се с ресторанта, обясних цялата ситуация и техният отговор беше, че всичко в кухнята е ок и ми пожелаха скорошно оздравяване", пише в сигнала.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Снимка: pixabay

fallback
Още от България
fallback