В платформата на Helpbook.info получихме сигнал озаглавен "Непрофесионално, грубо и арогантно поведение спрямо потребителите от страна на инкасаторка в "Софийска вода".
Възрастните хора често се сблъскват със затруднения при използването на нови технологии. Наша задача е да окуражим близките си и да им покажем, че те не са нещо страшно, а напротив - биха улеснили живота им в много аспекти.
За съжаление, често се сблъскваме с липса на емпатия, както е видно от сигнала на наш потребител, по повод неприемливото отношение на служител от "Софийска вода", чието име ще спестим.
Ето какво пише в него: "Обадих се по телефона на инкасатор от "Софийска вода" с въпрос относно данните от домашните ми водомери, които бях изнесла на бележка на вратата ми, тъй като не бях вкъщи, исках само да ми потвърди, че е взела бележката с данните, но вместо това получих от нейна страна много грубо отношение, наруга ме и отказа да ми даде необходимата информация, каза, че събира данните само по Viber, а аз съм възрастен човек - инвалид и не разполагам с Viber.
По този начин ли се отнася "Софийска вода" с възрастните хора? И ако поведението на гореспоменатата служителка е изключение от добрите практики и политики на "Софийска вода", то тогава се налага изводът, че въпросната служителка компрометира репутацията на дружеството пред обществеността, злепоставя го и не я интересува, че с поведението си тя представлява определена институция, а не работи само за себе си. Моля "Софийска вода" да даде становище по случая и да вземе необходимите мерки за подобряване на клиентското изживяване като изключи агресията от поведението на служителите си", пише в сигнала.
Никой не е длъжен да търпи обидно, пренебрежително и неучтиво отношение, особено от хора, на които им се плаща да защитават интересите ни, независимо от социалните и възрастовите ни характеристики, за това апелираме възможно най-скоро за изясняване на случая.
Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
Снимка: Pixabay