Helpbook: Сигнал за грубо отношение на инкасатор от "Софийска вода"

Молбата е за проверка от страна на дружеството

18.05.2024 | 10:13 Редактор: Анисия Иванова
Helpbook: Сигнал за грубо отношение на инкасатор от

В платформата на Helpbook.info получихме сигнал озаглавен "Непрофесионално, грубо и арогантно поведение спрямо потребителите от страна на инкасаторка в "Софийска вода".

Възрастните хора често се сблъскват със затруднения при използването на нови технологии. Наша задача е да окуражим близките си и да им покажем, че те не са нещо страшно, а напротив - биха улеснили живота им в много аспекти.

За съжаление, често се сблъскваме с липса на емпатия, както е видно от сигнала на наш потребител, по повод неприемливото отношение на служител от "Софийска вода", чието име ще спестим.

Ето какво пише в него: "Обадих се по телефона на инкасатор от "Софийска вода" с въпрос относно данните от домашните ми водомери, които бях изнесла на бележка на вратата ми, тъй като не бях вкъщи, исках само да ми потвърди, че е взела бележката с данните, но вместо това получих от нейна страна много грубо отношение, наруга ме и отказа да ми даде необходимата информация, каза, че събира данните само по Viber, а аз съм възрастен човек - инвалид и не разполагам с Viber.

По този начин ли се отнася "Софийска вода" с възрастните хора? И ако поведението на гореспоменатата служителка е изключение от добрите практики и политики на "Софийска вода", то тогава се налага изводът, че въпросната служителка компрометира репутацията на дружеството пред обществеността, злепоставя го и не я интересува, че с поведението си тя представлява определена институция, а не работи само за себе си. Моля "Софийска вода" да даде становище по случая и да вземе необходимите мерки за подобряване на клиентското изживяване като изключи агресията от поведението на служителите си", пише в сигнала.

Никой не е длъжен да търпи обидно, пренебрежително и неучтиво отношение, особено от хора, на които им се плаща да защитават интересите ни, независимо от социалните и възрастовите ни характеристики, за това апелираме възможно най-скоро за изясняване на случая.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Снимка: Pixabay


1
0 rate up comment rate down comment 0
Михайлова
преди 1 месец
Здравейте, с такива изказвания се сблъскваме всеки ден. Твърденията не са верни и държа да отбележа, като потребител и като работещ в системата истината има две страни. Не може да те посрещат с грубо поведение и всеки да има някакви претенции и успоредно с това да си адекватен и усмихнат. Посочват се всички начини на отчет, както и посещение по домовете. С възрастните хора сме особено внимателни. Всеки казус има решение. Само че Соф.вода не е бърза помощ. Сигнализирай за неуместен коментар