От Helpbook.info ще ви представим един малко по-различен сигнал, насочен към Изпълнителната агенция "Железопътна администрация" и озаглавен „Дезинформация и объркване на пътниците на Централна гара София“.
Ето какво пише нашият потребител: "Във фоайето на Централна гара София, на централното табло и гласово се съобщава за влак София-Бургас през Пловдив, номер 8613, заминаващ на 12:55 часа от първи коловоз. Таблото на първи коловоз, на който е разположен влакът обаче, съобщава за влак София-Бургас през Пловдив, но не номер 8613, а номер 8611, при това заминаващ не в 12:55 часа, а в 13:05 часа!
Тотална дезинформация, която пътникът с билет за влак по направление София-Бургас през Пловдив получава като за последно, преди да са качи на влака, за който си е купил билет. И ръководейки се от тази последна за мен информация, изписана на електронното табло на коловоза, от който заминава влака ми, аз го изпуснах, защото на това табло ми се съобщаваше, че влакът ми ще тръгне в 13:05 часа, разходих се до Билла на гарата преди заминаването му и с ужас установих, че вместо в 13:05 часа, както пишеше на таблото на първи коловоз, влакът ми е заминал в 12:55 часа.
Така пишело на другото табло във фоайето на гарата, така и бил съобщаван гласово влакът. Нямало значение, че на таблото на коловоза за отпътуване пишело друго. Затова нямало как парите за билета за изпуснатия от мен влак да ми бъдат възстановени! Как е възможна такава дезинформация!", завършва сигналът.
В случай, че забележите около мястото, където живеете или преминавате нередности от всякакъв характер, можете да подадете сигнал в платформата на Helpbook.info. Ще е от полза да направите снимки и да отбележете точното местоположение или района на нарушението. Не се колебайте да подадете сигнал. Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
Снимка: Димитър Кьосемарлиев (Bulgaria ON AIR)