fallback

От HelpBook към МЗ: Пътувах 20 км до съседна болница за медицинско за работа

Потребител разказва за шокиращо отношение от лекар

28.03.2024 | 21:34 Автор: Анисия Иванова

В платформата на Helpbook.info получихме сигнал от наш потребител, насочен към Министерството на здравеопазването, с молба за проверка по повод шокираща липса на професионализъм от медицинско лице. Поводът за посещението в болницата бил заверяване на медицинско свидетелство за професионален шофьор.

Ето какво пише в сигнала: "Платих таксата за 5 кабинета на регистратурата и преминах първите 4 без проблем. Остана само кабинета по неврология, преди заверката от личния лекар. Имаше около 5 или 6 пациента, чакащи за преглед. Седнах на стол пред кабинета и зачаках. Изминаха около 15-20 минути, през които не се случи абсолютно нищо. Никой не е влизал или излизал, никой не е хлопал по вратата или каквото и да било. Беше си съвсем спокойно.

По едно време вратата се отвори и излязоха двама пациенти - мъж и жена. След тях се появи оная хубавица, очевидно "докторката", и директно започна да се кара на доста висок глас на тези, които бяха седнали точно срещу вратата: "Тук се чака много, ще чакате, колкото трябва. Няма да отваряте или да хлопате по вратата, щото няма да ви приема"! Това бяха точните думи, много добре ги запомних. Нямам идея от какво бяха провокирани, поне докато аз бях там никой по никакъв начин не я е притеснявал.

След което се обърна към мен (аз стоях малко встрани и държах в ръце бланката за медицинското свидетелство), ми заявява: "Теб днес няма те приема за медицинско!". След което се обърна и тръшна вратата след себе си. От 1996 година досега, на всеки 5 години, преминавам медицински тест. Ходил съм на прегледи и в други болници, но такова чудо виждам за пръв път! И понеже медицинското ми трябваше спешно, наложи се да отида до кабинет на невролог в най-близката болница, която е на 20 километра.

Не познавам медицинските закони, но след като съм си платил прегледа, има ли право тая "лекарка" да ми откаже преглед? И ако да, защо от регистратурата не ме предупредиха, че това е възможно, а ми взеха парите? Истина е, че после ми върнаха заплатената такса за този кабинет, но това нормално ли е според вас?", са въпросите в сигнала.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

fallback
Още от България
fallback