Наш потребител се оплака в платформата на Helpbook.info от безобразно отношение на служител от Български пощи. След зададен от него въпрос служебното лице е започнало да повишава рязко тон, показвайки тотална некомпетентност. "Беше ми дадена грешна информация за изпращане на пратка (подарък) от България до Великобритания", разказва потърпевшият. След зададен въпрос какво ще се случи с пратката започнало грубото поведение от страна на служителя.
"Държанието и тонът ѝ бяха неприемливи и беше споменато и от други клиенти, които я помолиха да спре да крещи на клиенти. Случва се на 23 февруари към 6:30 ч. Жената не беше съгласна да изслушва въпроси, не спря да вика по мен и да се защитава, че не е длъжна да знае нищо и няма как да помогне", пише в сигнала.
След изпращане на сигнала към компетентните органи получихме писмо с входящ номер и очакваме решение по случая.
Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
Снимка: БГНЕС