Кампания „Жълти стотинки“ се провежда за пета поредна година

Тази година фокусът е върху сираците, които не са имали шанс да бъдат осиновени и на 18 години остават на улицата, сподели Симона Чаръкчиева, съветник по корпоративната и социална отговорност

05.12.2014 | 12:19 Редактор: Мариета Иванова
Кампания „Жълти стотинки“  се провежда за пета поредна година

През 2014 кампанията „Жълти стотинки“  се провежда за пети пореден път, сподели  в Сутрешния блок на Bulgaria On Air Симона Чаръкчиева, съветник по корпоративната и социална отговорност във Виваком. Тя поясни, че инициатива има за цел да събере средства за деца в неравностойно положение.

„Тази година фокусът е върху сираците, които не са имали шанс да бъдат осиновени и 18 години остават на улицата“, посочи още  Чаръкчиева. Тя допълни, че партньори на кампанията са над двадесет търговски обекти, където се поставят десетки и стотици касички, в които „хората, могат да оставят своето ресто и впоследствие- удвоявайки след това събраната сума“, се получават средствата за определената кауза, поясни  Чаръкчиева.

Тя изрази надежда тази година да бъдат събрани достатъчно средства за изграждане на още едно защитено жилище във връзка с кампанията „Дом възможност“.

 „В момента има пет или шест защитени жилища, в които младежите могат да живеят до две години. Но това е много временно. Другото, което искаме да направим, е да съберем средства за обучение на младежите, за да придобият умения и да имат възможност да се реализират впоследствие в обществото“, посочи още  Чаръкчиева.