fallback

С кампания ще популяризират приемането на еврото, представиха логото

Конкурсът беше спечелен от студента в НХА Георги Георгиев-Аршата

19.01.2024 | 16:48 Автор: Тодор Петров

"България има реалистичен шанс да влезе в Еврозоната, както е планирала – от началото на 2025 година", заяви заместник-министърът на финансите Ивайло Яйджиев по време на пресконференция в МФ, на която представи официалните лого и слоган на кампанията. 

Конкурсът беше спечелен от студента в Националната художествена академия (НХА) Георги Георгиев-Аршата. 

Изграждането на обща иновативна и модерна визуална идентичност е ключов елемент за кампанията, в изпълнение на Комуникационната стратегия за информация и публичност на присъединяването на България към Еврозоната. Логото и слоганът ще се използват в материали на българските институции, ангажирани с кампанията, за всички комуникационни канали – печатни, аудио и видео материали и послания в телевизия, радио, интернет и дигитално пространство, свързани с периода преди, по време на и след въвеждане на единната европейска валута в България. 

Разработени се в цялостна система за визуална идентичност – бранд бук, съобщават от Министерството на финансите. 

"Целта на кампанията е да информира хората и да се бори с дезинформацията, да отговаря на истинските потребителски въпроси от гражданите и от бизнеса за приемането на еврото като национална валута", допълни заместник-министър Яйджиев. 

Логото на кампанията съдържа в себе си три основни елемента - българския флаг, знака за еврото и евромонетата. Трикольорът е художествено вплетен в хоризонталните елементи на класическия знак за евро, а композицията е изградена в поредица от концентрични кръгове, които са в пропорцията на монета от едно евро.   

fallback
Още от България
fallback