За некоректно отношение от страна на голяма фитнес верига ни писаха в платформата на Helpbook.info
Сигналът е адресиран и до Комисията за защита на потребителите с молба за съдействие: „Аз съм клиент на фитнес от над 1 г., но искам да си прекратя абонамента, като подам молба с предизвестие от 30 дни. Те обаче ми отговорят, че това е невъзможно към днешна дата да считат 30 дни до 05.02 и да доплатя разликата, защото влизам в следващия отчетен период 5 дни, а искат от мен да подам в края на месеца заявление и да заплатя целия февруари.
За мен това е крайно некоректно и абсурдно. Разговаряла съм само с оператор, физически молба за прекратяване не съм подала, защото ще ме задължат да платя целия февруари.
За мен е коректно, подавайки на 05.01, 30 дни предизвестие, предвид че януари е платен, да си доплатя 5-те дни от новия месец. Моля за съдействие и проверка - това коректно ли е от тяхна страна и съвет как да продължа напред с прекратяването на абонамента си! Благодаря предварително!“
В платформата на Helpbook.info можете да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.
Снимка: БГНЕС
преди 9 месеца