Отново сигнали за храна със съмнително качество или изтекъл срок получихме в платформата на Helpbook.info покрай празниците.
Наш потребител закупил капсули кафе от електронен магазин, но установил, че пратката е с изтекъл срок на годност. Въпреки усилията си, не постигнал успех да се свърже с изпращача, за да се предприеме замяна на продукта. Молбата е отправена към БАБХ за извършване на проверка.
Друг наш потребител закупил десерт от хранителна верига в столицата, но бил неприятно изненадан: "Когато започнах да ям, усетих, че в сместа се разтеглят косми и получих голям дискомфорт. Изплюх го веднага и се погнусих. Прикачвам файл, за да видите какво видях".
Чрез Helpbook.info можете да подадете сигнал към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.
Снимка: Helpbook