Потребител от град Враца изказва възмущението си в платформата Helpbook.info относно обслужването в Български пощи.
Оплакването му касае поведението на тяхна служителка, която нетактично е оповестила конфиденциална информация на всеослушание, която засяга конкретното лице. Без дори да се представи, започнала да коментира текст, изпратен от прокуратурата. "Тази служителка трябва да я научат на обноски и да я върнат в 1-ви клас!“, завършва сигналът
Молбата е за извършване на проверка по описания случая.
Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
Снимка: БГНЕС