Имиджовата реклама на страната ни трябва да забрави за малко за морето. Да акцентираме върху приключенския туризъм и този, свързан с преживявания. Ако сложим лого, което отговаря на сегашния бранд на България, трябва да сложим или бутилка или чаша. Това каза собственикът на туристическа агенция Димитър Попов пред Bloomberg TV Bulgaria.
"По този начин България малко ще си промени имиджа на парти дестинация, защото ние (няма какво да се лъжем) имаме бранд, но сме "парти дестинация". Не говоря за "алкохолен туризъм", но дори и когато става дума за София, отново сме "парти дестинация", което не е задължително лошо конотация, но възможностите са далеч по-широки", подчерта Попов.
По думите му основната част от продажбите за летния сезон се осъществяват между ноември и февруари, особено по Коледа и Нова година. Бюджетът за реклама е насочен именно през тези четири месеца. През февруари големите туроператори отчитат 70-80% продадени резервации за летния сезон. Към май-юни започват продажбите в последния момент.
Има голям ръст пешеходния и културния туризъм. В момента представянето на тези сектори са дори над нивата от 2019 година.
Четете повече по темата в bloombergtv.bg.
Снимка: pixabay