Изпратиха ни сигнал в платформата на Helpbook.info за потресаващи условия в тоалетна на корейски ресторант в София.
Авторът на сигнала твърди, че в заведението има само една тоалетна за клиенти. Казанчето и мивката не работят, което води до невъзможност клиентите да се погрижат за личната си хигиена. Почистване също не се извършва - петната са навсякъде, а кошчетата за боклук преливат от отпадъци.
Оплакаха ни се и от китайски магазин в София, където се приемат плащания само в брой, а касови бележки изобщо не се издават.
В случай, че забележите около мястото, където живеете или преминавате, нередности от всякакъв характер, можете да подадете сигнал в платформата на Helpbook.info. Ще е от полза да направите снимки и да отбележете точното местоположение или района на нарушението.
Не се колебайте да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info. Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
Снимка: БГНЕС