Учители от цялата страна обсъждат идеи за повишаване на мотивацията на учениците в час. Целта е да бъдат представени нови възможности за справяне с предизвикателствата пред образованието в 21-и век. На форума бяха наградени най-добрите образователни практики.
Най-приобщаващите образователни модели са тема на форума "Добрите практики на фокус". Весела Димитрова е учител в основно училище в град Ловеч.
"Добрите практики са тези, които въвличат учениците, които ги карат да бъдат по-мотивирани и да бъдат ангажирани с учебния процес, и да приемат училището като място, което да развиват себе си и всеки ден да стават по-добри", коментира Димитрова.
Над 240 предложения от български училища се включиха във форума. Учители от цялата страна, директори и образователни експерти обменят опит, практически работилници и търсене на нови подходи за ангажиране на учениците през 21-и век.
"Основният фокус е колеги от сферата, не само учители, а директори и представители на институции, да се съберем и да говорим по важните теми в образованието, да обменяме работещи практики и да сме все по-ефективни и да изградим една общност, която си помага и се подкрепя", поясни организаторът Борислава Данева.
Вижте повече в репортажа.