В платформата на Helpbook.info получихме сигнал от наш потребител, който ежедневно се сблъсква с проблематично придвижване с градския транспорт в София поради редовни закъснения въпреки обявеното време за пристигане на превозните средства на електронните табла. Ето какво ни пише той, с леки корекции:
"Всеки работен ден ми се налага да използвам услугите на ЦГМ и по-точно линия 413. 413 е линия, която е много важна и минава през големи пътни артерии и малко и през центъра на София. Всекидневно съм свидетел на закъснения от 2 до 10 минути и в отделни дни непристойно поведение на водачите, които карат по тези линии. Такова закъснение според мен е недопустимо, тъй като тази линия свързва ЖП гара със "Студентски град" и кв. "Младост". Също така разписанието е на много време и често се случват аварии. Хората, които ежедневно се возим в този автобус, сме ученици, студенти и като цяло хора, които желаят да стигнат от точка А до точка Б безпроблемно", пише потребителят.
"Вече втори път се получава така, че автобусът да се развали и да оставаме без транспорт. Аз лично имам карта на учащ и използвам този транспорт. Просто не е нормално да пътуваш за работа и автобусът да се развали по средата на нищото, на повече от 4 километра от дестинацията ти, и да имаш по-малко от 20 минути до ангажимента си", завършва той", допълва потребителят.
Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.
Снимка: БГНЕС