Пощенска банка връчи голямата награда на победителя в промоционалната кампания за дебитни и кредитни карти Visa по време на тържествена церемония на 25 октомври 2022 г. в София. Печелившият участник получи официално ключовете за чисто нов хибриден премиум автомобил Lexus UX 250h Hybrid EXECUTIVE Plus от Ангел Матеев, генерален мениджър сектор "Банкиране на дребно", Румен Радушев, мениджър сектор "Банкиране на дребно" във финансовата институция и Красимира Райчева, мениджър на Visa за България. В томболата със страхотни награди присъстваха още ваучери за пътуване до дестинация по избор - всеки на стойност 8 000 лв., които спечелиха други десет участници, клиенти на банката.
В кампанията имаха възможност да се включат картодържателите на дебитни и кредитни карти Visa от Пощенска банка за физически лица, както и на дебитни карти Visa Business, издадени от финансовата институция преди 01.06.2022 г. Условие за всеки клиент беше да направи поне 10 плащания със своята карта за покупка на стоки или услуги в търговски обекти, онлайн магазини или за плащане на битови сметки, местни данъци и такси чрез дигиталните канали на банката – интернет банкиране (e-Postbank), мобилно банкиране (m-Postbank) или универсален платец (u-Postbank) в периода между 1-ви юни и 31-ви август 2022 г. Потребителите можеха да плащат както с физическата пластика, така и с мобилния портфейл ONE wallet by Postbank или Apple Pay, където са дигитализирали своята карта. Имената на победителите бяха изтеглени на случаен принцип в рамките на едно теглене 10 работни дни след края на кампанията в присъствието на нотариус, а след това обявени и на сайта на банката.
В резултат на проведената кампания финансовата институция отчете забележителен ръст при направените трансакции както с кредитни, така и с дебитни карти – съответно с 15% и 12%. Дигиталните навици на клиентите се променят трайно и все повече потребители се възползват от удобството на безконтактните и мобилните плащания. Банковата карта като разплащателно средство предоставя множество възможности и изключителни предимства на своите притежатели, особено при наличието на сигурни, ефективни и иновативни картови продукти. Благодарение на удобния метод на разплащане, клиентът спестява време и усилия, заради което е и предпочитана алтернатива сред голяма част от потребителите.
"Изключително много се радваме да споделим отличните резултати от съвместната ни кампания с Visa и с най-атрактивната ни до момента голяма награда. Тя стартира в период, в който потребителите бяха силно мотивирани за повече пътувания и нови преживявания, а ние им дадохме допълнителен стимул да не губят от ценното си време в ежедневни задачи. В Пощенска банка винаги работим с грижа за клиента, неговото отлично изживяване и максимално удовлетворение. Освен това, разработваме всички наши финансови решения така, че да предоставят още повече бързина и удобство и да пестят времето на потребителя със същата безупречна скорост и ненадминато качество. Нашето портфолио от иновативни услуги предлага опция за напълно дигитално и дистанционно обслужване, за да улесни клиента и да му даде разнообразие от услуги спрямо личния му избор. Щастливи сме, че кампанията предизвика толкова сериозен интерес сред нашите клиенти, отбелязвайки техните нови навици и желания. Всички печеливши участници бяха безкрайно доволни и получиха наградите си с впечатляващ ентусиазъм. Вярваме, че с тази кампания постигнахме ефект, който ще наблюдаваме и занапред във времето относно новите предпочитания на потребителите", коментират от Пощенска банка.
"Свидетели сме как все повече хора плащат с карта, мобилен телефон или часовник, защото е лесно и сигурно. За нас е удоволствие заедно с Пощенска банка да наградим потребители, които са припознали дигиталните разплащания, а също и да насочим общественото внимание към тяхното удобство и ползи. Като водеща технологична компания Visa е отдадена да предлага на потребителите онова, което те искат – безпрепятствени разплащания и бранд, на който те могат да се доверят", посочват от Visa.
Промоционалната кампания е част от стратегията на Пощенска банка да стимулира и мотивира клиентите, които активно използват своите карти като начин за разплащане. С цел да осигури отлично клиентско преживяване, финансовата институция предлага още напълно улеснен процес за изцяло дистанционно заявяване и получаване на дебитни и кредитни карти, както и експресно издаване на платежните средства в комбинация с високо ниво на сигурност и бърз достъп до всичките им предимства и удобства, които те предоставят на своя притежател.
Повече за предимствата на картите, издавани от банката, може да бъде открита тук, на телефон с кратък номер *7224, както и във всеки офис от широката клонова мрежа на институцията в страната.