С нерви и задръствания започна ремонтът в тунела, който води към столичния квартал "Люлин". В момента трафикът се осъществява само в една лента.
Марио Василев е таксиметров шофьор и му се налага да минава през тунела на "Люлин" по няколко пъти на ден. Според него организацията на движението само в едното платно е безумие.
"Затруднява ни и затруднява този голям квартал на София, който е доста натоварен. Не трябва да се прави по този начин, особено след информацията, че е планирано до февруари да се приключи, което е пълно безумие", твърди Марио.
В момента движението се осъществява в северното платно, като има поставени указателни табели, които предупреждават шофьорите за ремонтните дейности. От столичната община съветват да се използват алтернативни пътни маршрути."Направили сме временна организация на движението, когато тунелът не е затворен, има по една лента в посока и все пак е възможно да се преминава и оттук, но има и алтернативни маршрути - основно бул. "Сливница", южната дъга на Околовръстното, те не са много на брой, но тази пътна артерия е много натоварена и няма как този ремонт да не влияе негативно на трафика", заяви заместник-кметът по транспорта Ангел Джоргов.
По време на ремонта се очаква да бъдат затворени и двете платна на тунела.
"В зависимост от строителните дейности, когато се работи по тунелната конструкция на тавана, може би ще бъде затворен за известен период от време, като ще се постараем да бъде за възможно най-кратък срок, а в по-голямата част от времето ще има проходимост", добави той.
А други шофьори приемат спокойно ремонта."За да стане хубаво и за да се направи, трябва да има и сътресения, като е нормално да се случва, а въпросът е гаранционният срок и да няма проблеми", твърди жител на София.
Трамвай номер осем в момента е спрян, очаква се движението да се възстанови през есента.
Вижте повече в репортажа на Тереза Кънчева.
Снимка: БГНЕС
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК